Friday, July 17, 2015

Foto Keluarga Grup SMKKOTA 1974-78 Pada Pagi Syawal 1436H

Saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua rakan smkkota1974-78 dan seluruh umat Islam.

Kami mendoakan agar syawal kali ini membawa lebih banyak keberkatan, kegembiraan dan kenangan indah buat kita semua, semoga sinar kebahagiaan akan sentiasa mengiringi kita semua sepanjang tahun ini.





Rokiah Mohd Sidik - Salam Aidilfitri
dari kota London, maaf zahir dan batin
dari saya, zul dan keluarga

Nooreha Aziz - Selamat Hari Raya,
maaf Zahir Batin..dari kami sekeluarga
Wan Zone Wan Ariffin - Selamat Hari Raya,
 maaf Zahir & Batin. Syukur Alhamdulillah 
pada aidilfitri kali ini saya sempat mengunjungi 
kawan kita Abdullah Nawi di Bangsar. 
Rosnani Maideen - Dari jauh ku pohon 
ampun dan maaf semoga eidul fitri kali 
ini member seribu kegembiraan 
bersama keluarga, Selamat Hari Raya 
Maaf Zahir Dan Batin



Elani Ab Kadir - Salam Aidilfitri untuk 
semua rakan-rakan grup SMK Kota

Fatimah Che Isa - Selamat Hari Raya Aidilfitri
maaf zahir & batin dari saya dan
 juga keluarga





Dikesempatan ini saya memohon kemaafan dari rakan-rakan semua kerana telah mengambil foto drpd grup wassup/facebook sebagai bahan blog ini tanpa mendapat kebenaran terlebih dahulu. 

Sempena dengan Aidilfitri yang mulia ini sama-samalah kita menghidupkan kembali budaya ziarah-menziarahi yang semakin dilupakan, mudah-mudahan amalan ini akan dapat mengeratkan hubungan silaturahim sesama kita dan pastinya akan memberi keberkatan dalam kehidupan kita.

Salam Aidilfitri buat semua.. semoga ceria sokmo.

No comments: